![]() |
![]() |
![]() |
||
UMJETNIČKA GALERIJA DUBROVNIK |
GALERIJA DULČIĆ MASLE PULITIKA |
ATELIJER PULITIKA |
||
Radno vrijeme za posjetitelje: Radno vrijeme za blagdane: |
Galerija Dulčić / Masle / Pulitika otvorena je 1997. godine u kući na Držićevoj poljani 1, koju je nakon Domovinskog rata obnovila hrvatska vlada s namjerom da posluži i kao memorijalni prostor američkog diplomata Ronalda Browna nesretno stradalog u avionskoj nesreći pri dolasku u Dubrovnik 1996. |
Đuro Pulitika rođen je 26. siječnja 1922. godine u selu Bosanka pokraj Dubrovnika. Osnovnu i srednju školu završava u Dubrovniku. Godine 1941. upisuje Akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu. Napušta je 1943., ali se ponovo vraća 1945. Ostaje do 1947. kada je ponovo, bespovratno, napušta. |
||
|
||||
![]() |
![]() |
|
||
---------------------------------------------------- |
BORIS CVJETANOVIĆ: ---------------------------------------------------- |
ANDY WARHOL: JA SAM NIOTKUD - djela iz zbirke Muzeja moderne umjetnosti iz Medzilaborca ------------------------------------------------- |
||
U Umjetničkoj galeriji Dubrovnik u srijedu, 8. studenoga otvorena je izložba suvremenog hrvatskog slikara, Zorana Šimunovića pod nazivom „Odrastanje“. Kustos izložbe je Branko Franceschi, a izložba ostaje otvorena do nedjelje, 10. prosinca 2023. više... |
Izložba suvremenog hrvatskog fotografa Borisa Cvjetanovića pod nazivom Ljetovanje 1985.-1997. otvorena je 28. rujna u Umjetničkoj galeriji Dubrovnik, a mogla se pogledati do nedjelje, 5. lstudenoga 2023. Kustosica izložbe je Petra Golušić, muzejska savjetnica Umjetničke galerije Dubrovnik, a autori izbora radova i postava su Boris Cvjetanović i Petra Golušić. |
Izložbu jednog od utemeljitelja pop-arta u svijetu, Andyja Warhola organizira Dubrovačko-neretvanska županija u suradnji s Umjetničkom galerijom Dubrovnik i Muzejom moderne umjetnosti Andyja Warhola u Medzilaborcu iz Slovačke. Kustosi izložbe su Michal Bycko, Martin Cubjak i Jelena Tamindžija Donnart. Izložba je bila otvorena do nedjelje, 29. listopada 2023.
|